FANDOM

Pan Mietek
10719318 1467553856857810 1951346723 n.jpg
Imię i nazwisko Mieczysław Wódkowarski
Wiek 55 lat
Zawód Dozorca
Pan Mietek (właść. Król Mieczysław Wódkowarski, król Bździszewa zarówno nad jak i pod Krupnikiem, przywódca Dzielnych Czechońców, gwardii Wódkowarskiej, gwardii Bździszewskiej oraz piątego oddziału Wojska Ferwańskiego im. Popierdółki Krętego) człowiek honoru jak i wódki.

BiografiaEdytuj

Okres PRL-uEdytuj

Pan Mietek urodził się w królewskiej rodzinie Wódkowarskich na przełomie lat 50 i 60-tych. Już od niemowlaka wpajano mu wrogość zarówno do Niemców jak i Rosjan. Uważał, że cały ówczesny polski rząd jest marionetką ZSRR, więc ochoczo brał udział we wszystkich możliwych protestach, strajkach. Pomógł nawet swojemu przyszłemu przyjacielowi, gdy ten po zjedzeniu kanapki Jaruzelskiemu uciekał goniony przez MO. Mietek odparł całą zgraję milicjantów i zaprzyjaźnił się z Zenkiem (to ten co go gonili). Wiele razy zadzierał z MO. Gdy szukał swojego zaginionego brata - Żegoty w wyniku pościgu wybuchł jego Trabant. Na szczęście razem z Zenkiem zdołał go podreperować i kontynuował poszukiwania. Gdy zanlazł swojego brata (gdzieś w Mongolii) przyjechał do Polski. Już nie było PRL-u więc Mietek mógł trochę odsapnąć.

Okres po PRLEdytuj

Mietkowi strasznie się nudziło. Nie było już komunistów, więc nie miał z kim walczyć. Wyjechał więc do Sydney w poszukiwaniu nowych przygód. Zamieszkał w tym czerwonym bloku po prawej, mieszkanie lewe, trzecie od góry. Jest on najstarszym mieszkańcem tego budynku, ponieważ wprowadził się do niego tuż po wybudowaniu. Pracuje jako dozorca, choć wcale nie musi, bo jest dość majętny.

CiekawostkiEdytuj

  • Wytwórnia filmowa, której dyrektorem jest Cramo nazywa się właśnie "Mietek Films"
  • Mietek jest jedną z pierwszych postaci stworzonych przez Cramo. Wcześniej byli tylko J, Ja, Jas oraz Emil. Większość komiksów o nich zaginęła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki